AZ razítka - výroba razítek

Akce razítka - zde klikni!  Akce poštovné zdarma - zde klikni!  Informace výroba razítek - zde klikni!  Akce - zde klikni!

AZ Razítka - logo jsme certifikovaný 
výrobce razítek 
Certifikát COLOP

... nejlevnější razítka pro Vás i Vaši kapsu ...
Nejlevnější razítka - výroba razítek za ty nejnižší možné ceny.

volejte: +420 737 383 207 pište: obchod@azrazitka.cz navštivte: www.azrazitka.cz


Razítka - domů
Platba a doprava
Renovace razítek
Gravírování
Akce a slevy
Pokyny
On-line kontakt
Kontakty
Spolupráce
Mapa stránek
Časté otázky
Reference
GDPR - OOÚ
 

Základní pokyny a obchodní, dodací, platební a záruční (reklamační) podmínky

  • Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé na
    základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím (fyzickou či právnickou osobou)
    při nákupu zboží přes internet (prostřednictvím prostředků na dálku).

    Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

    Níže uvedené obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy nakupující fyzická či právnická
    osoba jedná v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti.

    Znění obchodních podmínek může prodávající měnit a doplňovat. Tímto ustanovením nejsou
    dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

    Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.


  • Základní pokyny k objednáce

    Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami
    včetně reklamačních a že s nimi bez výhrad souhlasí.

    Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány
    na našich internetových stránkách. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího
    nabídnout zboží za individualně sjednaných podmínek.

    Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky zaslané
    prodávajícím na emailovou adresu kupujícího. Prodávající potvrdí kupujícímu objednávku
    co nejdříve po jejím doručení.

    Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.

    Stornovat objednávku lze do 24 hodin od odsouhlasení – emailem.

    Nejdříve si dobře rozmyslete, jaký text chcete na razítku mít. Pokud již máte znění textu
    razítka připravené, stačí Váš textový návrh zaslat na náš e-mail obchod@azrazitka.cz
    a grafické zpracování svěřit nám. Můžete klidně doplnit, který řádek má být písmem větším,
    který má být třeba kurzívou atd. Po obdržení Vašeho emailu Vám zašleme návrh otisku razítka
    ke kontrole, doplnění a odsouhlasení. Po odsouhlasení návrhu otisku přejdeme k výrobě razítka.

    V případě, že máte již grafický návrh svého razítka zpracován, zašlete nám jej ve formátu
    CorelDraw (do verze 12), PDF či JPG (min. rozlišení 600dpi) na náš e-mail obchod@azrazitka.cz.
    Razítko Vám vyrobíme dle tohoto Vašeho návrhu, pouze u nejasné objednávky Vás budeme kontaktovat.

    Do objednávky dále napište : fakturační údaje, dodací adresu, telefonní kontakt, e-mail,
    popř. další důležité informace nezbytné k objednávce.

    Výroba u razítek skladem probíhá do 24 hodin od potvrzení návrhu, jinak do 3 dnů.

    Na razítka úřední a se státním znakem vyžadujeme písemnou objednávku.

  • Cena zboží, informace o platbě (platební podmínky) a doprava zboží

    Ceny zboží uvedené na našich internetových stránkách jsou včetně základní sazby DPH.
    Daňovým dokladem při platbě předem na náš účet nebo na dobírku je faktura, při osobním
    vyzvednutí v naší provozovně paragon.

    S kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží
    dle způsobu platby (balné nikdy neúčtujeme!).

    Výše poštovného se odvíjí od zvoleného způsobu platby.

    Na výběr máte tři možnosti platby:
    1) PLATBA PŘEDEM NA NÁŠ ÚČET NA ZÁKLADĚ ZÁLOHOVÉ FAKTURY
          - Balík Do balíkovny
          - poštovné ZDARMA při celkové výši objednávky nad 298,-Kč vč.DPH
          - poštovné ZDARMA platí pouze pro Balík Do balíkovny !!!
          - při nižší ceně objednávky je poštovné pouze 29,-Kč
          - Doporučená zásilka - doporučený balíček - pouze 29,-Kč
          - zboží odesíláme po připsání platby na náš účet
    2) PLATBA NA DOBÍRKU
          - Balík Do balíkovny - dobírka pouze 69,-Kč
          - Doporučená zásilka - doporučený balíček - dobírka 89,-Kč,-Kč
          - zboží odesíláme další den po potvrzení (odsouhlasení ) objednávky
    3) PLATBA HOTOVĚ
          - zdarma - provedená v naší prodejně Měšťanská 1460/85, 695 01 Hodonín

    EET
    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
    Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online;
    v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

    Při objednávce nad 2500,-Kč vč.DPH neplatíte poštovné !!!
    (neplatí pro Balík do ruky a na poštu či EMS - viz pokyny níže)


    Balné nikdy neúčtujeme!

    POZOR AKCE !!
    Balík Do balíkovny - Poštovné ZDARMA u platby předem při celkové výši objednávky nad 298,-Kč vč.DPH

    !! Poštovné zdarma při platbě na zálohovou fakturu se vztahuje pouze na první odeslání
    zaplaceného zboží. Pokud nám bude zboží vráceno z důvodu nevyzvednutí (nepřevzetí)
    zásilky, bude Vám účtováno poštovné 50,-Kč za každé další odeslání zboží k Vám
    (opět Vám zašleme zálohovou fakturu).
    Až po uhrazení této zálohové faktury na poštovné Vám bude zboží znovu odesláno !!

    Razítka zasíláme pouze v bezpečnostních protinárazových obálkách (v případě větší
    objednávky v pevných krabicích).

    Zboží je standardně expedováno Českou poštou jako Balík Do balíkovny. Ten si můžete vyzvednout
    na více jak 400 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice. Seznam balíkoven ZDE.
    Po výběru balíkovny nám pouze zašlete adresu balíkovny, kde si zásilku vyzvednete (dodací adresa).
    Zásilka služby Balík Do balíkovny musí mít správný formát adresy - u této služby je vždy potřeba předat
    České poště email adresáta (tel. číslo není povinný údaje, ale lze jej uvést).

    VZOR ADRESY Balík Do balíkovny:
    JAN NOVÁK
    +420 123 456 789
    BALÍKOVNA
    160 00 Praha 6


    Pro vydání balíku stačí sdělit pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a Vaše jméno při výdeji
    (pro vyzvednutí není potřeba doklad totožnosti). Adresát může pověřit k převzetí balíku i blízkou osobu,
    které předá kód k vyzvednutí. Na všech specializovaných přepážkách Balíkovna můžete uhradit dobírku platební kartou.
    Využijte službu Sledování zásilek (Track & Trace) na internetových stránkách České pošty.
    Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní.
    Od podání až po vyzvednutí zásilky budete vždy informováni. Jakmile ČP převezme zásilku do přepravy,
    obdržíte e-mailové avízo o podání.

    Dále zasíláme objednávky jako doporučenou zásilku ekonomicky s dodací lhůtou 2-5 pracovní dny.
    V případě větších (objemnějších) zásilek je zboží expedováno jako doporučený balíček
    (nebo cenný balík) s dodací lhůtou 2-5 pracovních dnů.
    Pouze na vyžádání lze doručit jako Balík do ruky či EMS - cena dle tarifů České pošty.
    V případě, že je adresát nezastižen je zásilka uložena na nejbližší poště.
    O odeslání zboží prodávající informuje kupujícího emailem včetně podacího čísla zásilky
    pro možnost sledování na internetových stránkách České pošty (sledování zásilek).
    Prodávající je povinen ODESLAT zboží kupujícímu na adresu uvedenou v objednávce
    a kupující je povinen převzít zboží při dodání.

    V případě, že je nutné zboží dodat kupujícímu opakovaně z důvodu pochybení na straně
    kupujícího, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručením
    (na chybějící oznámení pošty o uložení zásilky na poště nelze brát ohled), jelikož
    kupující je o odeslání zásilky informován prodávajícím emailem.

    Kupující je povinen zboží při převzetí od dopravce prohlédnout. V případě porušení
    zásilky sepiště s dopravcem (Českou poštou) protokol a zásilku nepřebírejte.

  • Záruční podmínky

    Na zboží (razítka, razítkové štočky a náhradní příslušenství pro razítka) zaslané poštou
    či zakoupené v naší prodejně poskytujeme záruku 24 měsíců ode dne převzetí kupujícím.

    NIKDY NEPOSÍLEJTE VRÁCENÉ ČI REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ NA DOBÍRKU,
    TYTO ZÁSILKY NEBUDEME PŘIJÍMAT!

  • Reklamační podmínky

    Reklamaci lze uplatnit pouze na zboží (razítka, štočky atd.) zakoupené v naší prodejně
    či námi zaslané poštou po předchozí e-mailové, telefonické či písemné objednávce.
    Vady na zboží, které se případně později objeví, je kupující povinen nahlásit prodávajícímu
    ihned poté, kdy byly zjištěny. K zásilce přiloží průvodní dopis, kde popíše vady zboží
    a kopii dokladu o zaplacení.
    Reklamace začíná běžet v den doručení zásilky prodávajícímu. Reklamační protokol je zaslán
    kupujícímu buď emailem, nebo společně s reklamovaným zbožím. O průběhu reklamace Vás budeme informovat.
    Reklamace se snažíme vyřizovat v co nejkratší možné době ke spokojenosti zákazníka,
    pouze u složitějších případů do 30 dnů.

    Reklamace se nevztahuje na:
    - vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením (pád razítka atd.)
    - a případ, kdy vypršela záruční doba v den reklamace
    - nepředloží-li kupující doklad o koupi
    - neodborným zásahem do zboží
    - poškození či zničení štočku otiskem přes kancelářskou sponku, ostrou hranu, atd.
    - použití nevhodných barev do polštářků
    - vypotřebování polštářku používáním


    V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní
    smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou,
    může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního
    řešení spotřebitelských sporů, kterým je

    Česká obchodní inspekce
    Ústřední inspektorát - oddělení ADR
    Štěpánská 15
    120 00 Praha 2

    Email: adr@coi.cz
    Web: adr.coi.cz
    ------------------

    V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní
    smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou,
    může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního
    řešení spotřebitelských sporů, kterým je

    Česká obchodní inspekce
    Ústřední inspektorát - oddělení ADR
    Štěpánská 15
    120 00 Praha 2

    Email: adr@coi.cz
    Web: adr.coi.cz

    Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí
    na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  • Odstoupení od smlouvy

    Při nákupu zboží prostřednictvím prostředků na dálku (internet) má kupující (tzn. osoba,
    která nejedná v tomto případě v rámci své obchodní nebo podnikatelské činnosti) dle par. 1829
    Občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit bez postihu a bez udání důvodu do 14 dnů
    od převzetí zboží(rozhodující je datum odeslání).
    Kupující musí zboží bez zbytečného odkladu nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy
    doručit prodávajícímu a písemně uvést odstoupení od smlouvy. V případě odstoupení od smlouvy
    dle par. 1829 Občanského zákoníku se smlouva od počátku ruší.

    Vrácené zboží musí být neporušené, bez známek opotřebení a pokud možno v originálním obalu
    včetně kopie dokladu o zakoupení zboží u prodávajícího. V případě porušení zboží si vyhrazuje
    prodávající právo odečíst finanční náklady za poškozené čí jinak opotřebované zboží.

    Kupující vrací zboží prodávajícímu doporučeně (dle hodnoty zásilky jako doporučené psaní,
    doporučený balíček, cenný balík), kdy Česká pošta odpovídá za ztrátu a poškození zásilky
    a potvrdí kupujícímu podání zásilky.

    Prodávající nehradí náklady spojené s výrobou štočku a polštářku v razítku.

    Po dodání prodávající zboží překontroluje a pošle kupujícímu obratem dobropis. Po potvrzení
    dobropisu prodávající vrátí peněžní prostředky včetně nákladů na dodání kupujícímu stejným
    způsobem, jakým jej prodávající od kupujícího přijal a to bez zbytečného odkladu (nejpozději
    do 14 dní od odstoupení od smlouvy kupujícím).

    Při vrácení zboží kupujícím dle par. 1829 Občanského zákoníku nese náklady spojené s vrácením
    zboží kupující.

    Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí,
    vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu dodání.

    Dle par. 1837 Občanského zákoníku nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo
    upraveno dle přání kupujícího.

  • Ochrana osobních údajů

    Odesláním objednávky nám kupující uděluje souhlas se zpracováním osobních údajů. Kupující
    potvrzuje, že osobní údaje jsou přesné a pravdivé a že byl seznámen s tím, že se jedná
    o dobrovolné poskytnutí osobních údajů, dále je povinen informovat prodávajícího o změně
    svých osobních údajů.

    Osobní data jako jsou jméno, příjmení, adresa, telefon, IČ, DIČ, která nám kupující poskytl,
    slouží pouze pro naši potřebu a nebudou poskytnuta jiným subjektům (s vyjímkou dopravců,
    kdy je osobní údaj nezbytný pro bezproblémové doručení zásilky).

  • Objednávka s dodatkem

    Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout přijetí objednávky s dodatkem. Na základě vlastního
    posouzení si dále prodávající vyhrazuje právo dodatky uvedené v objednávce kupujícího
    splnit či odmítnout.



volejte: +420 737 383 207 pište: obchod@azrazitka.cz navštivte: www.azrazitka.cz

Výměna odkazů

optimalizace PageRank.cz
TOPlist

© 2008-2020 WWW.AZRAZITKA.CZ - All rights reserved (všechna práva vyhrazena).